maritboth.reismee.nl

Klaar voor vertrek!

Het is bijna zover! Twee koffers en mijn handbagage staan klaar. Om 21.00 ga ik de lucht in. Ik vlieg eerst naar Naroibi en daar stap ik morgen ochtend over naar Kisumu. Ik denk dat ik morgen middag in Hope Home zal zijn!

Ik vind het nu wel heel erg spannend, maar heb er ook heel veel zin in. Het is wel een gek idee dat ik er morgen, na zo'n lange tijd naar uitkijken eindelijk ben.

Ik ga jullie op de hoogte houden!

Liefs,

Marit

Eva

Hoi Marit,

Ik vind het zo knap dat je dit doet!!! Echt super!!!
Veel plezier daar, al zal het vast ook erg indrukwekkend worden!
Groetjes,
Hans en Eva,
Jana en Yasmijn.

Karin

Hola Marit,

We hopen dat je héél véél mooie ervaringen op zal doen in Kenia,een goede reis, we zijn blij dat je je belevenissen
met ons wil delen, veel liefs, Karin,Tino en Vincent.

oma

net je vader aan de lijn gehad en gehoord dat je goed en wel in Nairobi bent aangekomen. Leef met je mee.
Hier is het koud en guur. Zal jij wel geen last van hebben. Probeer vandaag ook een beetje bij te tanken voor de ag vanmorgen.

De Smitjes

Veilig aangekomen, dus nu eerst bijkomen van de reis en het avontuur tegemoet! Dikke kus van ons allemaal xxx

karin

We hopen dat deze lange reis voorspoedig is verlopen,we zijn héél erg nieuwsgierig na je eerste indrukken, besitos!!!!

Gery Hijman

Hoi Marit, ik heb gehoord dat je reis goed is verlopen het zal best vreemd zijn daar maar ik denk dat je er ook heel veel mooie momenten gaat meemaken.Groetjes

Roelof&Noël

Heeee Marit, Hoezo stoer.. wat een onderneming. Petje af. Leven met je mee en zien uit naar je reisverhaal. Maak er een mooie tijd van. CU, r&nc

Alida, Ton en Arjan.

We hopen dat je een mooie tijd hebt in Kenia. Geniet van alle indrukken die je opdoet. Veel sterkte maar ook veel plezier toegewenst.

oma

wat fijn je UITGEBREIDE 1e verslag te lezen. Super!
Die negerbabies zijn toch net poppen he?!

oh ja, mmmmxxxxxxssss vergeten

Doingoood