maritboth.reismee.nl

De laatste week

De laatste week is alweer aangebroken. Toch wel een heel gek idee, de tijd is hier echt super snel gegaan! Ik ben gister en vandaag lekker bij de kindjes geweest. Gisterochtend heb ik geholpen de baby's uit bed halen, vanochtend heb ik bij de grotere geholpen. Verder is het echt nog even van al die schatjes genieten. Gisterochtend zijn Laura en Jolien vertrokken en een aantal kindjes hebben dit echt beseft en waren dan ook wel verdrietig. Ook een nanny ging gister voor een week naar huis. Gift was echt super verdrietig en bleef maar huilen. Gister is er ook weer lekker voor ons gekookt. Iedere keer hebben ze echt heerlijk voor ons gekookt! Dat ga ik zeker weten missen. Vanochtend zijn we met drie baby's naar de dieren in de tuin bij Achieng geweest. Allemaal moesten ze mooie kleren en schoenen aan. In de tuin zijn we even bij alle beesten met ze gaan kijken. Zo komen de baby's ook nog eens op een andere plek. Morgenavond hebben we weer een etentje bij de rivier. We waren vandaag even bij Achieng en ze nodigde ons uit voor een etentje. Dat wordt dus vast weer super lekker! Heb er nu al zin in. Donderdag gaat Linda naar huis. Sientje en ik gaan dan mee naar de luchthaven. We stoppen dan eerst bij de supermarkt. We gaan dan met zijn drieën inkopen doen voor Hope Home. Handdoeken, luiers, luierbroekjes, zeep etc. Dat kunnen ze hier hard gebruiken. Achieng vertelde dat er laatst nog veel handdoeken waren gekocht, voor elk kind een, maar die zijn allemaal verdwenen. Ze denkt dat de nanny's die allemaal hebben. Vrijdag heb ik dan nog een dag bij de kindjes en zaterdag is het alweer tijd om in te pakken en de laatste dag om van de kindjes te gaan genieten. Ik weet niet zeker of ik hier nog een verhaal zal schrijven. Anders zal ik dat thuis of op de luchthaven van Nairobi doen, zodat jullie ook mijn laatste dagen nog kunnen lezen! Als ik thuis ben zal ik ook nog meer foto's plaatsen. Dat gaat een stuk sneller dan hier!

Veel liefs,

Marit

yvette

geniet van je laatste weekje!!Xxx

Papa

Echt de laatste week nu. Verwen de kindjes nog maar goed. Morgen lekker eten bij Achieng en dan komt het afscheid al heel dichtbij. Wie weet volgend jaar weer.
Liefs Papa.

oma

MdP, jij en ik waren helemaal in de ban van je verhalen en belevenissen. Wat zullen wij, maar jij vooral, dit leven gaan missen en misschien is het wel wennen aan het normale Hollandse leven. Je hebt in ieder geval in alle opzichten je uiterste best gedaan om alle liefde die je in je hebt aan de kindjes te besteden en tegelijkertijd aan het thuisfront te denken door middel van je boeiende verhalen. Zó knap gedaan, hoor! Hl vl lfs en tot op Schiphol.

Je broeeeeeeeeer

Laatste loodjes wegen het t zwaarst.. Maaaaaar we hebben iets om naar uit te kijken;) Kuss

Miranda

Geniet de laatste dagen!!!
Liefs!

Menno

Wat een leuk verhaal! Volgensmij heb je genoten daar nu nog die paar daagjes,nog veel succes xxx

Mama

Mooi verhaal weer. Zie de beelden steeds voor me. Ga maar mooie aankopen doen voor ze. En geniet van je laatste week. Stop alle liefde die je in je hebt in de schatjes daar. En geniet! Sla alle mooie herinneringen op en het gast weer een fantastisch foto boek worden. En nadeel je moet het foto boek daar nog eens laten zien. En kijken of ze gegroeid zijn. Sterkte en succes deze week. Xxxx mama

Diana

Hoi Marit,
Genieten, genieten en geef de warmte die je in je hebt ( dat heb je heel veel ) aan die lieverdjes. Wat een ervaring voor je. Veel succes deze week. Ook straks met afscheid nemen. Maar eerst nog genieten van die kleintjes. Veel liefs Diana

Tante Sylvia en oom Henk

lieve Marit,
Weer een geweldig verhaal.
En nu het einde nadert komen straks ook de emoties voor de dag.
Wat je al die weken hebt mogen mee maken en aan liefde hebt gegeven is een pr'e voor jouw.
Maar hoe zullen de kindjes dat ervaren! Marit is er niet meer ! Wanneer komt ze terug?. Wie komt er nu weer? voor ons zorgen! Hadden ze net gedacht een lief persoon ontmoet te hebben en die gaat ook weer weg. Wat is dit allemaal!!!
Voor jouw alle lof, en dat je daardoor, de ervaringen die je hebt op gedaan, je de kracht en wijsheid mee mag nemen naar dat rijke en altijd mopperende koele en koude Nederland.
liefs van ons T.Syl en O Henk

Ad

Ha Marit, wat zijn die weken snel gegaan. Het is echter een ervaring voor je hele leven. Geniet de laatste dagen nog intensiever dan je al deed.
Ik wens je sterkte met het afscheid nemen van de kinderen. Onthoud dat jouw inzet daar meer vreugde aan de kinderen heeft gegegeven dan dat afscheidnemen pijn doet.
Fijne laatste dagen, goede reis en vlucht.

Roelof & Noël

Beste Marit,

We realiseren ons niet wat voor mooi werk jij de afgelopen tijd hebt gedaan. Zeker jammer dat het nu bijna voorbij is. We raken net gewend aan je leuke verslagen die een goed beeld geven hoe het er daar aan toe gaat. Maakt ons ook bewuster van het leven hier.
Lieve Marit, heb nog een mooi week, geniet ervan en zorg voor een blijvende herinnering.
Liefs Roelof en Noël

Doingoood