maritboth.reismee.nl

Een korte update

Even een kort en snel berichtje! Maar vanaf vanmiddag ben ik weer lekker bij de baby's! De meiden die bij de baby's zijn deze week, zijn vandaag vertrokken voor een weekendje Kisumu. Dan zou er niemand bij de baby's zijn, dus ben ik vanuit de tuin naar de baby's gegaan! Lucky me! Morgen daar nog een dagje te gaan en dan gaan wij zaterdag ook naar Kisumu. Volgende week sta ik in de keuken, dus dat wordt ook vast leuk! Dit wilde ik jullie even melden :)

Tot snel! xxxxxxxx

Reacties

Reacties

oma

Je ziet zonder geluk vaart niemand wel en jij hebt het geluk dat je tuinweekje al bijna voorbij is. Dus het weekend weer fijn bij "je kindjes". Wat zullen zij ook blij zijn je weer te zien. Al met al een happy end van je tuinweekje. Geniet weer van die kleine donkere schatjes.
Hl vl lfs, oma xxx

Tante Sylvia en Ome Henk

Wat een mooie verhalen weer. En wij dachten nog wel dat je tuinen mooi zou vinden. B.V. bij jullie in de tuin in de borders tomaten kweken en uien.
De tuin bij oma is ook groot genoeg en vooral aan de zijkant bij de schuur. En Oma hoeft dan ook geen eitjes meer te halen want met kippen omgaan kun je ook al. Al met al word je nu allround daar gemaakt. bravo Marit, en je eerste week is al weer achter de rug. je gaat alweer aftellend heen. En met al die kleine schatjes daar geweldig!! liefs van ons en gr.

Gery

Lieve Marit,
Wat een mooie verhalen, ik denk dat je het toch het liefst bij de kindjes ben, maar ik weet zeker dat je het in keuken ook leuk gaat vinden, als je een beetje op je moeder lijkt gaat het eten meken wel goed komen.
nog veel plezier.
groet Henk en Gery

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Doingoood