maritboth.reismee.nl

Rooftopbar!

Wat een heerlijkheid! Ik zit nu op het dakterras van ons hotel, waar we vannacht slapen. Dit weekend zijn we naar Kisumu en blijven daar ook slapen. Vanochtend zijn we op tijd vertrokken en om 10.30 waren we er. We zijn eerst even naar het hotel gegaan, the Duke of Breeze, dat door Nederlanders wordt gerund. We hebben prima kamers én als het goed is een warme douche! Dat wordt vanavond en morgenochtend even genieten!!! Na het hotel zijn we even naar de Nakumatt geweest, de supermarkt, om even wat eten en drinken te halen. Daarna gingen we naar de bank, omdat Linda en ik geld moesten overmaken voor de safari die we 7,8 en 9 augustus gaan doen. Maar wij waren om 12.08 bij de bank en om 12.00 ging hij dicht. Helaas dus. Nu gaan we waarschijnlijk dinsdag terug om dat te doen. Vanaf de bank zijn we met een tuktuk naar het Hippo point geweest. Daar zijn we met een bootje het Victoriameer op gegaan. Het was echt super mooi en de nijlpaarden waren heel dichtbij! Mooie foto's gemaakt dus. Bij het Hippo point zat ook een mannetje met allemaal sierraden, wij hadden hele leuke armbandjes gezien, maar hij had er niet genoeg. Terwijl wij aan het varen waren heeft hij er meer voor ons gemaakt. De man had meteen een goede dag zo! Na het Hippo point zijn we weer naar het hotel gegaan. En nu ben ik echt aan het genieten van super snel internet! Wat een luxe, zo snel heb ik het nog niet gehad.

Donderdag en vrijdag was het ook weer erg leuk bij de baby's. Je kan merken dat ze al een beetje aan je gewend zijn. Vooral Ayub, in het begin reageerde hij nauwelijks en bleef hij maar zielig in een hoekje zitten, maar nu is hij veel vrolijker. Zo leuk om te zien. Ook kunnen de tweeling en Ayub steeds beter lopen. Elke dag gaan we met ze oefenen en ze kunnen al bijna alleen staan. Echt super leuk om die vooruitgang te zien! Ik hoop ook dat ze kunnen lopen of in elk geval kunnen staan als ik wegga. Vrijdagavond is er weer voor ons gekookt. Dat wordt in principe op maandag, woensdag en vrijdag gedaan. Gister was het echt super lekker! We kregen chapati's (een soort pannenkoeken) met kip! Kip is hier echt een luxe, dus dat was extra lekker. Vanavond zullen we vast ook heerlijk eten in het hotel.

Morgenochtend kunnen we eerst een beetje uitslapen en om 10.00 hebben we met de andere meiden afgesproken bij de Nakumatt. Daar gaan we even boodschappen doen en dan weer naar huis. Morgenavond gaat Achieng een feestje voor ons gegeven, omdat dinsdag Miranda naar huis gaat. Omdat we dan nog met zijn allen zijn wilde Achieng graag een feestje voor ons geven. Ik ben benieuwd en heb er zin in!

Ik ga nu even proberen foto's te plaatsen, dat moet nu een stuk sneller gaan!

Dikke kus en tot snel weer!

xx

Irene

Lieve Marit, wat een luxe dan he???? Een warme douche!!!! Geniet er nog maar even lekker van. Het is zo weer zondag en dan weet ik zeker dat er een paar kindjes blij zijn om jou weer te zien en om lekker geknuffeld te worden!!!! Veel plezier morgen bij jullie feestje!! We lezen wel weer hoe het was. Wij zitten vandaag lekker bij de caravan. Het weer valt op zich wel mee. Het scheelt alleen paar graden met gisteren. Jurgen en Mika zijn naar het strand met Jana, Sara en Lisa. Na 2 Weken wachten zijn ze er dan eindelijk!!!! Liefs van ons allemaal weer vanuif Dishoek.

Susanne

Ik kan mij goed voorstellen dat je nu extra geniet van de luxe! En wat een leuke fotos weer! Je maakt echt veel mee en doet echt leuke dingen. Je kan ook echt trots op jezelf zijn! Wel heel leuk dat je vooruitgang ziet bij de kindjes! Dan zie je ook dat wat je doet ook echt effect heeft! Veel plezier en succes de komende weken!
xx

oma

Zoooó blij om je te zien en te horen daarnet en daarna gesmuld van je verhaal op het dakterras van je hotel. Als jullie nu thuis Victoriabaarsfilet (=vis) eten kan jij vertellen dat je op dat meer (moet het grootste vd wereld zijn) hebt gevaren. Weer eens iet anders dan een karper uit de Vinkeveense plassen he? Lfs en dikke xxx

Lisa,Sarah,Jana

Hallo wir sind schon auf dem campingplatz und haben gerade deine fotos angesehen. Sehr schöne bilder sind das geworden. Uns geht es gut wir hoffen dir auch und wir hoffen das wir dich auch bald mal wiedersehen. Die handtücher sind übrigends sehr schön und in dieser woche fahren wir sehr wahrscheinlich mit allen frauen shoppen. Wir hoffen das du nächstes Jahr mit nach Dishoek kommst. Liebe Grüsse

Gery

Hoi Marit,
Wat fijn om even lekker te genieten van de luxe, wat hiet heel normaal is.
Wat ik wel heel leukvind is dat je schrijft morgen weer naar huis,dus heb je het wel naar je zin anders nom het niet zo.
Probeer nog even te genieten, wij kijke uit naar je volgende verslag.
Liefs Henk , Gery en Sam

Diana de Jong

Ik kijk echt steeds weer uit naar je verhalen. Hoe is het met Gift.
Nijlpaarden van zo dichtbij, leuk.
Weer bij de baby's zijn is ook gaaf.
doei tot bij je volgende verhaal.
liefs, Diana

Doingoood